Darmowa dostawa
Bezpłatne 30-dniowe zwroty

Zwrot i wymiana

ZWROTY

Jesteśmy dumni z obsługi klienta i satysfakcji. Jeśli więc z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, możesz odesłać je z powrotem w celu uzyskania zwrotu pieniędzy lub wymiany, pod warunkiem, że upłynie to 30 dni od daty wysyłki (paczka zwrotna musi być oznaczona jako taka), a towar nie został noszone, myte lub zmieniane w jakikolwiek sposób. Oryginalne koszty wysyłki i obsługi nie podlegają zwrotowi, a klient jest odpowiedzialny za wysyłkę zwrotną u wybranego przez siebie przewoźnika. Zalecamy odesłanie przedmiotu (ów) z powrotem wraz z numerem ubezpieczenia i numerem śledzenia - w ten sposób jesteś chroniony przed możliwością zagubienia podczas wysyłki i będziesz wiedział, czy Twoja paczka została odebrana przez nasz magazyn. Zwroty i wymiany zazwyczaj trwają 7 dni roboczych po otrzymaniu. Pamiętaj, że zaksięgowanie zwrotu na koncie karty kredytowej może potrwać dodatkowe 7 dni roboczych. Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Każdy przedmiot zwrócony bez oryginalnej metki lub pudełka na buty może zostać obciążony opłatą za uzupełnienie zapasów w wysokości 1 USD.

WYMIANY

Z przyjemnością wymieniamy wszelkie towary, które nie są noszone, myte, przerabiane lub ostatecznej sprzedaży na inny rozmiar, a nawet inny przedmiot, o ile jest to 30 dni od daty wysyłki (zwracana paczka musi być opatrzona stemplem pocztowym) . Klient jest odpowiedzialny za wysyłkę zwrotną, ale wszystkie elementy wymiany zostaną odesłane z bezpłatną wysyłką na nasz koszt. W przypadku zamówień złożonych z kuponem rabat można uznać za równomierną wymianę tego samego przedmiotu. Nowe kupony nie mogą być stosowane do zleceń wymiany. Jeśli chcesz dokonać wymiany, zalecamy skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta i odłożenie pierwszeństwa żądanych przedmiotów. W ten sposób przedmiot (y) nie sprzedają się, zanim nie dotrze do nas zwrot. Jeśli chcesz zmienić wstrzymane pozycje, musisz ponownie się z nami skontaktować, ponieważ system automatycznie przetworzy wstrzymane pozycje, a nie informacje podane na odwrocie faktury.

USZKODZONE I NIEPRAWIDŁOWE POZYCJE

Jeśli znajdziesz przedmiot, który jest uszkodzony, wadliwy lub nieprawidłowy, skontaktuj się z przedstawicielem obsługi klienta przed zwrotem produktu, abyśmy mogli odpowiednio Ci pomóc. Uszkodzone przedmioty należy zgłosić w ciągu 5 dni od dostawy. Zdjęcia będą wymagane w przypadku każdego zgłoszenia uszkodzenia.

ODMOWIONE PAKIETY

Za odrzucone zamówienie zostanie naliczona opłata za oryginalną wysyłkę plus przesyłka zwrotna potrzebna, aby paczka wróciła do naszego zakładu.